zondag, februari 1

I hate VODAFONE!

Stomme Vodafone!


Je kent het, het grote bedrijf Vodafone. Het rode logo prijkt bijna in elke mobiele winkel in Nederland. Iedereen denkt dan: “Hé dat is Vodafone, dat goeie (rode logoënde) bedrijf! Daar moet ik mijn sim-kaart kopen en mijn prepaid!” Maar als je dat denkt dan denk je een beetje verkeerd, want ik dacht ook zo en dat bleek mijn ondergang (als je begrijpt wat ik bedoel). Ik had mijn mobiel zonder enige notitie in de val laten lopen. Ik drukte gewoon een keer op het middelste knopje en floep: 2 smsjes die me ongeveer 2 euro per stuk kostte. Wat een oplichterij! Je drukt op een knop en wam 4 euro. Je drukt op een knop en wam 2 euro, als dat zo doorgaat ben ik binnen de kortste keren straatarm. Dus mijn woorden zijn: “NIET VAN VODAFONE KOPEN!” En als je sim-lock nog niet vrij is moet je hem maar ombouwen! Ik zweer, wat een rotbedrijf. Ik vervloek het gewoon. Ik ben gewoon boos, snap je? Ik zou graag jouw mening willen weten over dat rotbedrijf en als je nog niet in z’n valkuilen ben gelopen zou ik gelijk een andere prepaid provider gaan kopen!


Een bericht over Vodafone:


Vodafone groeit naar 4,5 miljoen Nederlandse klanten

Vodafone heeft in 2008 zo'n 13% nieuwe klanten aan zich weten te binden. De omzet ging in het vierde kwartaal naar 482 miljoen euro.

De belangrijkste cijfers voor Vodafone Nederland voor het vierde kwartaal op een rijtje:
Operationele omzet van 482,5 miljoen euro
Het totale klantenbestand bedroeg 4.543.000 (YoY groei van +13% waarvan 58,5% postpaid klant (abonnee) is.
Het totaal aantal belminuten bedroeg 2.313 miljoen.
De gemiddelde opbrengst per klant (ARPU) is 35,30 euro per maand, met een postpaid ARPU van 54,40 euro en prepaid ARPU van 8,70 euro.

Groei

Vodafone stelt in een persbericht dat de markt in het vierde kwartaal met 7% is gegroeid jaar-op-jaar, en dat zij het dus erg goed doet met een groei van ongeveer 13%.
 
Toelichting CEOJens Schulte-Bockum, CEO Vodafone Nederland: “Ik ben erg blij met deze sterke resultaten. Het is goed om te zien dat het centraal stellen van klanten bij alles wat we doen, wordt beloond. We zijn hierdoor wederom harder gegroeid dan de markt."
"In tijden van economische crisis zullen klanten meer waar voor hun geld verwachten. Met goede aanbiedingen en een ‘meer voor minder’-insteek zal klantloyaliteit voor de komende periode ons speerpunt blijven.”

Vodafone wereldwijd

Het totale concern Vodafone heeft in het vierde kwartaal de omzet wereldwijd met ruim 14% zien stijgen tot 10,47 miljard pond (ruim 11,5 miljard euro).

Vodafone profiteerde onder meer van valutaschommelingen. Ook liet topman Vittorio Colao weten dat de verkoop van hooggeprijsde telefoons, zoals de Blackberry, goed verloopt. Analisten hadden een licht lagere omzetgroei verwacht.

Het aandeel Vodafone is de grootste stijger op de beurs in Londen.

Zo zie je maar weer wat een bedriegelijk bedrijf als Vodafone met zijn bedriegelijkheden verdient, hmm. Ik vind het gewoon een bedrijf dat bedriegt, liegt en weet ik nog wat meer! Mijn mening is: "Het STOMSTE BEDRIJF VAN DE HELE WERELD!"

Geen opmerkingen: